Redesign e-shopu
Jak jsme pomohli e-shopu madebykristina.cz s kódováním designu nového e-shopu
Made by Kristína je webová stránka Kristíny Nemčkové, nejmladší vítězky soutěže MasterChef na světě. Kristína skrze stránku publikuje své recepty a nabízí sortiment, který sama při vaření, pečení nebo v životě využívá.
Důvod, proč zrovna Shoptet?
I když je stránka vedená na e-shopové platformě Shoptetu, její primární zaměření je obsahové a účelem je denní návštěvnost využít na konverzi, čili nákup pomůcek a kuchařské knihy. Kristína před 3 lety vydala svou vlastní kuchařku #UPGRADE s unikátním konceptem kombinace tradičních a inovativních receptů. Kniha vznikla v zázemí její rodiny, bez další strany nakladatele nebo distributora a díky osobním zkušenostem s využíváním služeb Shoptetu pro náš další rodinný projekt NEEDO byla volba, kam umístit její stránky, jasná.
„Na začátku re-designu stránek byla grafika, za kterou stojí grafička Marie Hrdinová. Z oslovených kodérů nás nejvíce zaujal profil Pavla Skučka a díky tomu, že sám sleduje cestu Kristíny, jsme si ho i vybrali. Re-design stránky Made by Kristína byla výzva pro všechny zúčastněné strany, ale Pavel si s tím poradil. Můžeme se dnes chlubit webem, který vypadá přesně tak, jak jsme chtěli. Moc děkujeme a těšíme se na spolupráci, kterou jsme s Pavlem tímto navázali!“
Kódování z dodaných grafických podkladů? Není problém…
Jak se vyvíjí sama Kristína z náctileté holky, co vyhrála titul MasterChef na profesionální kuchařku se zkušeností práce v zahraniční michelinské restauraci, tak jsme chtěli posunout i design jejích stránek. Udělat je více profesionální, dospělé a ukázat návštěvníkům posun i tady. Kristína pod profilem Made by Kristína má silné publikum sledujících na sociálních sítích. Je známa svým černým minimalistickým vzhledem a z toho se odvíjel i re-design stránek.
Její webová stránka www.madebykristina.cz je plná obsahu, které se pravidelně doplňují o nové recepty, informace a tak cílem re-designu bylo vytvořit prostředí, ve kterém se dá jednoduše orientovat. Za tři roky existence stránky jsme nasbírali reakce publika, které nám pomohli zapracovat úpravy jako obsahové vyhledávání, filtrování, hodnocení obsahu. Nové prostředí je venku pár dní a z pohledu grafiky se jedná o velmi zdařilé řešení, které splnilo vše, co jsme od stránky očekávali.
Na platformu Shoptetu se nám podařilo implementovat prvky, které náš web oživily a rozhodně jsme jej povýšili.