Redesign e-shopu
Jak jsme pomohli e-shopu crueltyfree.cz s redesignem e-shopu

Crueltyfree je eshop propagující životní styl, který by měl chránit ostatní a neubližovat. V současné době je zaměřen na doplňky z kvalitní veganské kůže a výživové doplňky s co nejvyšší vstřebatelností v organismu.
„Se spolupráci jsme spokojeni a počítáme, že v budoucnu bude naše spolupráce pokračovat. Precizní provedení i s doporučením dalších změn či úprav dle zkušeností z praxe.“

Crueltyfree s.r.o.
Řešení: redesign s ohledem na
potřeby uživatelů a jejich hladký průchod e-shopem
Co klientky vedlo k potřebě redesignu? Z důvodu prodeje luxusního zboží potřebovali nastavit i odpovídající vzhled stránek, což se nám společnými silami povedlo a v současné době jsou s fungováním spokojeni. Před tvorbou redesignu jsme museli probrat spoustu bodů a to například:
- zjistit zákaznickou personu klientek, jejich nákupní zvyklosti a důvody nákupu
- vydefinovat a ujasnit si přidanou hodnotu jejich e-shopu a důvody proč právě u nich zákaznice nakoupí
- definovat hypotézy, proč uživatelé svůj nákup nedokončí
Po úvodním setkání bylo jasné, že stojíme před výzvou a nebudeme dělat klasický e-shop, ale něco, čím klientky žijí dýchají pro to. Analýza potvrdila řadu klientových domněnek. E-shop jsem oblékli do „luxuního hávu“ a kompletně předělali logiku hlavní stránky. Redesign stránek jako jsou kontakty a blog už bylo to nejjednodušší na celé tvorbě.
Na základě těchto výstupů jsme navrhli drátěné modely (tzv. wireframes) upravené hlavní stránky.
Podle této předlohy jsme zpracovali novou grafiku: ikony, bannery, navigační prvky a pozadí, to vše v barvách značky.